המשטרה: עלייה משמעותית בתפיסת כלי נשק לא חוקיים

    אבי יעקב No Comments on המשטרה: עלייה משמעותית בתפיסת כלי נשק לא חוקיים

    משטרת ישראל ממשיכה במאבק נחוש ובלתי מתפשר בכל תופעות האלימות והפשיעה. מאז תחילת שנת 2023 נתפסו בממוצע מעל 8 כלי נשק. "כל כלי ירייה שנתפס ע״י המשטרה הוא סיכול אירוע הירי, הרצח, והפיגוע הבאים"

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משטרת ישראל ממשיכה במאבק נחוש ובלתי מתפשר בכל תופעות האלימות והפשיעה , כל זאת בהנחיית מפכ״ל המשטרה רב ניצב יעקב שבתאי ור׳ אח״מ ניצב יגאל בן שלום.

    מאז תחילת השנה רשמה משטרת ישראל עלייה משמעותית באירועי תפיסת אמל״ח. בין החודשים ינואר ועד ה-30.7 נרשמו 1599 אירועי תפיסת אמל״ח לעומת 1359 באותה תקופה אשתקד.

    מדובר בתפיסה של 8.6 כלי ירייה בממוצע ביום מאז תחילת שנת 2023.

    בשנת 2023 נפתחו כבר 3728 תיקי חקירה בעבירות אמל״ח.

    עליה משמעותית נרשמה גם במספר כלי הירייה שנתפסו השנה כל זאת בזכות עבודה מאומצת של שוטרי משטרת ישראל ולוחמי מג׳ב תוך הפעלת מודיעין. 1819 כלי ירייה נתפסו בין ינואר ל-30.7 השנה לעומת 1363 בתקופה המקבילה אשתקד.

    ר׳ מת״מ בחטיבת המודיעין נצ״מ שמואל שרביט : "העלייה המרשימה במספר כלי הירייה שנתפסו השנה היא תולדה של פעילות מבצעית גלויה וסמויה והפעלת מודיעין מדוייק, פעילות שבזכותה משטרת ישראל מצליחה להגיע לכלי ירייה רבים שמוחזקים בניגוד לחוק ולרוב מוסלקים. כל כלי ירייה שנתפס ע״י המשטרה הוא סיכול אירוע הירי, הרצח והפיגוע הבאים. משטרת ישראל מנהלת מאבק נחוש ובלתי מתפשר במחוללי הפשיעה הפועלים בזירה הפלילית אך חשוב לזכור כי תפיסה של כלי ירייה מונעת את הגעתם גם לידי גורמי פח״ע״.



    0 תגובות